| http://kalxas.pa-sy-a.gr/2013/01/31/00-00/pa-sy-a_kalxas_2013-01-31_00-00.htm

| >> [ΠΑ.ΣΥ.Α.] >> ΥΠΕΡΤΟΜΕΙΣ >> ΑΝΑΦΟΡΑ >> ΤΟΜΕΙΣ >> ΚΑΛΧΑΣ >> 2013 >> ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ >> 31 >> 00:00 >>

[ Πα.Συ.Α. ]

"ΥΠΕΡΤΟΜΕΙΣ"

ΤΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΑΝΔΡΩΝ

"ΥΠΕΡ ΑΝΩ ΟΛΩΝ ΠΑΤΡΩΑ"

"ΥΠΕΡΤΟΜΕΙΣ"

[ Πα.Συ.Α. ]

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΥΠΕΡΤΟΜΕΑΣ

"ΑΝΑΦΟΡΑ"

"ΜΗΔΕΝ ΑΓΑΝ"

"ΑΝΑΦΟΡΑ"

[ Πα.Συ.Α. ]

"ΤΟΜΕΙΣ"

ΤΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΑΝΔΡΩΝ

"ΝΟΥΣ ΟΡΑ ΚΑΙ ΝΟΥΣ ΑΚΟΥΕΙ"

"ΤΟΜΕΙΣ"

[ Πα.Συ.Α. ]

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ

"ΚΑΛΧΑΣ"

"Ο ΜΑΝΤΗΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΣΤΗΝ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΙΑΣ ΓΝΩΡΙΖΩΝ ΕΞ ΙΣΟΥ ΚΑΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ"

"ΚΑΛΧΑΣ"

"ΚΑΛΧΑΣ"

 

ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ - BLOG

 

ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΩΝ

 

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΩΝ

Νο [ 00007 ]

ΚΛΥΤΑΙΜΝΗΣΤΡΑ - ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΤΗΣ ΑΧΑΪΚΗΣ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑΣ

 

 

 

 

 

 

ΚΑΛΧΑΣ - 2013 - 01 - 31 - 00:00

 

ΙΔΙΟ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΜΕΑ

 

Η ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΗΤΡΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ Η ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΗ ΤΗΣ ΑΝΔΡΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΔΙΟΣ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

 

[ 2013.01.31 00:00 ]

Νο [ 00007 ]

ΚΛΥΤΑΙΜΝΗΣΤΡΑ - ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΤΗΣ ΑΧΑΪΚΗΣ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑΣ

 

 

 

 

 

 

 

"ΚΑΛΧΑΣ"

Η ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΗΤΡΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ Η ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΗ ΤΗΣ ΑΝΔΡΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΔΙΟΣ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

 

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 00007 ] [ 2013.01.31 00:00 ]

ΚΛΥΤΑΙΜΝΗΣΤΡΑ - ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΤΗΣ ΑΧΑΪΚΗΣ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑΣ

 

 

Η ΠΟΛΥΓΑΜΙΚΗ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΗΤΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ, ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΟΥΣ ΑΤΡΑΠΟΥΣ.

 

ΣΤΗΝ ΤΡΙΛΟΓΙΑ ΤΗΣ "ΟΡΕΣΤΕΙΑΣ" ΤΟΥ ΑΙΣΧΥΛΟΥ ΙΔΩΜΕΝΗΣ ΣΑΝ ΓΥΝΑΙΚΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΦΗΓΗΣΗ, ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΤΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΔΡΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ, ΟΠΩΣ ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΕ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΛΕΓΟΜΕΝΗΣ ΗΡΩΪΚΗΣ ΕΠΟΧΗΣ.

 

ΣΤΗΝ ΚΟΣΜΟΪΣΤΟΡΙΚΗ ΑΥΤΗ ΚΑΜΠΗ, Η ΑΛΛΑΓΗ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΗ ΤΩΝ ΛΑΚΩΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑΣ ΚΛΥΤΑΙΜΝΗΣΤΡΑΣ.

 

Η ΚΛΥΤΑΙΜΝΗΣΤΡΑ, ΣΥΖΥΓΟΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΑ ΑΓΑΜΕΜΝΟΝΑ, ΥΠΗΡΞΕ Η ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΩΝ ΠΡΟΕΛΛΗΝΩΝ.

 

Ο ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ, Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΜΥΚΗΝΩΝ, ΗΓΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΙΑΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΤΟΥ ΞΑΝΘΟ ΜΕΝΕΛΑΟ, ΒΑΣΙΛΙΑ ΤΗΣ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΚΗΣ ΣΠΑΡΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΤΟΥ ΕΛΕΝΗΣ. ΜΑΖΙ ΤΟΥ, ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΣΤΡΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΧΙΛΙΑ ΠΟΛΕΜΙΚΑ ΚΑΡΑΒΙΑ.

 

Η ΚΛΥΤΑΙΜΝΗΣΤΡΑ ΕΤΣΙ ΜΕΝΕΙ ΜΟΝΑΧΗ ΣΤΟ ΠΑΛΑΤΙ ΚΑΙ ΠΛΗΤΤΕΙ. ΚΑΙ Η ΠΛΗΞΗ ΤΗ ΦΕΡΝΕΙ ΕΡΩΤΙΚΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΑΙΓΙΣΘΟ.

 

ΟΤΑΝ Ο ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ ΓΥΡΙΖΕΙ ΝΙΚΗΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΙΑ, ΤΟ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΖΕΥΓΑΡΙ ΑΝΑΣΤΑΤΩΝΕΤΑΙ, ΚΑΙ ΣΥΝΑΠΟΦΑΣΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΚΛΥΤΑΙΜΝΗΣΤΡΑΣ, Η ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΑ.

 

Ο ΟΡΕΣΤΗΣ, Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΑΓΑΜΕΜΝΟΝΑ ΤΩΡΑ ΖΗΤΕΙ ΕΚΔΙΚΗΣΗ, ΑΛΛΑ Ο ΑΙΓΙΣΘΟΣ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΙ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥ: «Ο ΔΟΛΟΣ ΣΑΦΩΣ ΠΡΟΗΛΘΕ ΑΠΟ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ». Ο ΟΡΕΣΤΗΣ ΟΜΩΣ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΑΤΕΙΤΑΙ. ΈΤΣΙ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΜΟΙΧΟ ΣΥΖΥΓΟ ΚΑΙ ΜΑΝΑ ΚΛΥΤΑΙΜΝΗΣΤΡΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΡΑΣΤΗ ΣΥΝΑΥΤΟΥΡΓΟ ΑΙΓΙΣΘΟ.

 

Η ΜΗΤΡΟΚΤΟΝΙΑ ΟΜΩΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΒΑΡΥΤΑΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ. ΟΙ ΕΡΙΝΥΕΣ ΜΑΙΝΑΔΕΣ ΠΡΟΣΤΑΤΙΔΕΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΣΑΝ ΦΙΔΙΑ ΞΕΠΕΤΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΕΡΙΖΩΝΟΥΝ ΑΠΕΙΛΗΤΙΚΑ. ΕΚΕΙΝΟΣ, Ο ΟΡΕΣΤΗΣ, ΕΝΤΡΟΜΟΣ ΖΗΤΑ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΕΥΓΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΕΙ ΣΤΟ ΜΑΝΤΕΙΟ ΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ. ΆΛΛΩΣΤΕ Ο ΑΠΟΛΛΩΝ, ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΑ ΑΘΗΝΑ ΤΟΝ ΕΙΧΑΝ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΣΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΕΚΔΙΚΗΣΗ;

 

Ο ΑΠΟΛΛΩΝ ΚΑΙ Η ΑΘΗΝΑ, ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ ΤΗΝ ΝΕΑ ΤΑΞΗ, ΤΟ ΝΕΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΗΣ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΗΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ. ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΑ, ΠΑΛΙΟ ΚΑΙ ΝΕΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ, ΠΑΛΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΕΞΟΥΣΙΕΣ, ΣΥΓΚΡΟΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΘΥΣΤΕΡΕΙ. Η ΕΚΔΙΚΑΣΗ ΤΕΛΙΚΑ ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ, ΟΠΟΥ ΕΚΕΙ Η ΛΑΪΚΗ ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΔΕΤΕΡΑ, ΑΦΟΥ ΠΑΡΑΜΕΡΙΣΕΙ ΤΙΣ ΕΠΙΡΡΟΕΣ ΤΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΘΙΕΡΩΜΕΝΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ. ΚΙ ΕΔΩ ΟΜΩΣ ΟΙ ΑΝΤΙΔΙΚΟΙ ΙΣΟΨΗΦΟΥΝ.

 

ΟΙ ΕΡΙΝΥΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΕΣ· ΜΑΧΟΝΤΑΙ ΣΘΕΝΑΡΑ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ, ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΚΛΥΤΑΙΜΝΗΣΤΡΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΟΡΕΣΤΗ. ΟΙ ΨΗΦΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΙ, Η ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΜΑΚΡΑΙΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ "Ω ΤΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟΣ", Η ΘΕΪΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΔΙΔΕΙ ΤΗΝ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΛΥΣΗ. Ο ΟΡΕΣΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΘΩΟΣ! ΈΤΣΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΡΑΞΕΙ, ΚΑΙ ΟΡΘΩΣ ΕΠΡΑΞΕ!.

 

Η ΘΕΑ ΑΘΗΝΑ ΕΔΩ, ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΕΡΓΕΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΑΝΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΕΙΔΩΛΟ ΤΗΣ ΚΛΥΤΑΙΜΝΗΣΤΡΑΣ. Η ΘΕΑ ΕΙΝΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΓΕΝΝΗΜΕΝΗ ΑΠΟ ΑΝΔΡΑ, ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΘΥΜΗ· ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΟΡΕΥΤΕΙ ΜΕ ΤΑ ΑΝΔΡΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΩΣ ΘΗΛΥΚΗ ΘΕΟΤΗΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ. ΜΠΡΟΣΤΑ ΛΟΙΠΟΝ Σ’ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΗ ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ ΤΗΣ ΘΕΑΣ ΑΘΗΝΑΣ, ΟΙ ΕΡΙΝΥΕΣ ΚΑΜΠΤΟΝΤΑΙ. ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗ ΘΕΪΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΥΜΕΝΙΔΕΣ.

 

ΟΙ ΕΡΙΝΥΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ, ΑΛΛΑ ΑΛΛΗΛΟΣΥΓΚΡΟΥΟΜΕΝΕΣ ΠΑΡΘΕΝΕΣ, ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΗΣ ΑΡΝΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΗΣ ΠΛΕΥΡΑΣ ΤΟΥ ΘΗΛΥΚΟΥ ΑΡΧΕΤΥΠΟΥ, ΣΕ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ. ΑΠΟ ΚΑΚΕΣ ΜΑΙΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΟΙ ΜΟΙΡΕΣ, ΤΩΡΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΑΛΕΣ ΕΥΜΕΝΙΔΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΙΔΕΣ ΤΟΥ ΟΡΕΣΤΗ. ΟΙ ΠΡΟΣΤΑΤΙΔΕΣ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ, ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΚΗ ΥΠΕΡΟΧΗ, ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΑΝΔΡΑ· ΤΟΥΤΕΣΤΙΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΑ.

 

 

 

 

 

 

Τρίτη, 14 Δεκεμβρίου 2010

ΚΛΥΤΑΙΜΝΗΣΤΡΑ - ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΤΗΣ ΑΧΑΪΚΗΣ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑΣ

 

Κλυταιμνήστρα· Σύμβολο του τέλους της Αχαϊκής Μητριαρχίας

 

Γράφει ο Γιάννης Κορναράκης του Μάνθου

 

Παρασκευή, 22 Ιανουάριος 2010 21:17

 

«Ο Ζεύς δράστης των όλων,

 

Τι συντελείται στους θνητούς χωρίς τον Δία;

 

Τι απ΄όλα αυτά δεν είναι έργο θεού;

 

Ποιος θα μαρτυρήσει ότι είσαι αθώος γι’ αυτό τον φόνο;»

 

Αισχύλος, Αγαμέμνων στ. 1485

 

Η πολυγαμική μητριαρχία μέχρι να φτάσει στην τελική σύγκρουση με την πατριαρχία και στην ήττα από αυτή, πέρασε από δύσκολους δρόμους και αμφιλεγόμενους ατραπούς.

 

Στην τριλογία της "Ορέστειας" του Αισχύλου ιδωμένης σαν γυναικοκεντρική ιστορική αφήγηση, καταγράφεται η κοινωνική θέση του άνδρα και της γυναίκας, όπως εξελίχθηκε μετά την πτώση της Τροίας και μάλιστα κατά τη διάρκεια της λεγομένης ηρωϊκής εποχής.

 

Στην κοσμοϊστορική αυτή καμπή, η αλλαγή συνδέεται με μια εικόνα αντιπροσωπευτική των λακωνικών παραδόσεων και αυτή είναι η εικόνα της βασίλισσας Κλυταιμνήστρας.

 

Η Κλυταιμνήστρα, σύζυγος του βασιλιά Αγαμέμνονα, υπήρξε η καταλυτική μορφή του μητριαρχικού κόσμου των προελλήνων.

 

Ο Αγαμέμνων, ο βασιλιάς των Μυκηνών, θυσιάζει σαν αρχηγός των Αχαιών την κόρη του Ιφιγένεια στην Αυλίδα, με σκοπό να φυσήξει επιτέλους ο "ούριος" άνεμος για την εκστρατεία κατά της Τροίας. Σκοπός του ήταν να συμπαρασταθεί στον αδελφό του ξανθό Μενέλαο, βασιλιά της Λακεδαιμονικής Σπάρτης για την εθελούσια(;) απαγωγή της γυναίκας του Ελένης, κόρης της Λήδας από το Δία και αδελφής των χθονίων θεών Κάστορα και Πολυδεύκη. Μαζί του, χιλιάδες στρατός ελληνικός και πάνω από χίλια πολεμικά καράβια.

 

Η Κλυταιμνήστρα έτσι μένει μοναχή στο παλάτι και πλήττει.

 

«Είναι φρικτό να μένει έρημη στο σπίτι μια γυναίκα χωρίς άνδρα».

 

("Το μεν γυναίκα πρώτον άρσενος δίχα, ήσθαι δόμοις έρημον έκπαγλον κακόν". Αισχ. Αγαμ. στ. 861)

 

Και η πλήξη λοιπόν τη φέρνει ερωτικά κοντά στον Αίγισθο.

 

Όταν ο Αγαμέμνων γυρίζει νικητής από την Τροία, το παράνομο ζευγάρι αναστατώνεται, και συναποφασίζεται με την προτροπή της Κλυταιμνήστρας, η δολοφονία του βασιλιά.

 

«Κλυταιμνήστρα: Δεν θα μπεί σε μένα ο φόβος στο σπίτι, / όσο τη φωτιά της εστίας μου συνδαυλίζει ο Αίγισθος, / καλός μαζί μου όπως και πρώτα…. …..Κείται νεκρός ο Αγαμέμνων (τώρα), αυτός που με κατέστρεψε, (αυτός) που γλύκαινε τις Χρησηίδες εμπρος στην Τροία, …..και τριβόταν μαζί τους στο κατάστρωμα των πλοίων» Αγαμν. στιχ. 1435.

 

«Χορός: Όλοι οι θνητοί γεννήθηκαν ακόρεστοι από ευτυχία». Αγαμ.στ, 1331.

 

"Το μέν εύ πράσσειν ακόρεστον έφυ πάσι βροτοίσιν"

 

«Κασσάνδρα: το παλάτι αποπνέει αιμοσταγή φόνο» Αγαμ. στ. 1309.

 

«Χορός: Από τις κραυγές του βασιλιά φαίνεται πώς τελείωσε το -ανόσιο- έργο» Αγ. 1344

 

«Κλυταιμνήστρα: Δεν νομίζω -όμως- πως τον βρήκε ανάξιος θάνατος. / Αυτός δεν έφερε στο σπίτι τη δόλια συμφορά; / Στο βλαστάρι μου που είχα από αυτόν, δηλ. στην πολύκλαυστη Ιφιγένεια, δεν φέρθηκε άδοξα;» Αγαμ. στ. 1520

 

«Κλυταιμνήστρα: (Στον Αίγισθο). Ασ’ τους αυτούς να γαυγίζουν μάταια, / εγώ κι εσύ θα κυβερνήσομε καλά αυτό το παλάτι». Αγ. Στ. 1670

 

«Κασσάνδρα: Δεν θα μείνει όμως από τους θεούς ατιμώρητος -αυτός- ο θάνατος» Αγαμ. στ.1279

 

Ο Ορέστης, ο γυιός του Αγαμέμνονα τώρα ζητεί εκδίκηση, αλλά ο Αίγισθος διαχωρίζει τις ευθύνες του: «Ο δόλος σαφώς προήλθε από τη γυναίκα». Αγαμ. στ. 1640.

 

Ο Ορέστης όμως πλέον δεν συγκρατείται.

 

«Χορός; Η μια ντροπή ακολουθεί την άλλη» Αγαμ. στ. 1560.

 

Έτσι σκοτώνει όχι μόνο την μοιχό σύζυγο και μάνα Κλυταιμνήστρα, αλλά και τον εραστή συναυτουργό Αίγισθο.

 

«Χορός: Ακόμα και αν όλοι οι ποταμοί χυθούν σε μια κοίτη / μάταια καθαρίζουν το μολυσμένο από αίμα χέρι». Χοηφ. στ. 72…

 

Η μητροκτονία όμως όπως και να έχει το πράγμα θεωρείται βαρύτατο έγκλημα. Οι Ερινύες μαινάδες προστάτιδες του μητρικού Δικαίου σαν φίδια ξεπετιούνται και τον περιζώνουν απειλητικά. Εκείνος, ο Ορέστης, έντρομος ζητά τη βοήθεια του Λυκείου Απόλλωνα και καταφεύγει για να σωθεί στο Μαντείο των Δελφών. Άλλωστε ο Απόλλων, δεν ήταν αυτός που μαζί με την θεά Αθηνά τον είχαν συμβουλεύσει να πάρει τέτοια εκδίκηση;

 

Ο Απόλλων και η Αθηνά, στην προκειμένη περίπτωση εκπροσωπούν την νέα τάξη, το νέο καθεστώς της επερχόμενης πατριαρχικής εξουσίας. Μητριαρχία και Πατριαρχία, παλιό και νέο καθεστώς, παλιές και καινούργιες εξουσίες, συγκρούονται και η απόδοση του δικαίου καθυστερεί. Η εκδίκαση τελικά οδηγείται στο δικαστήριο του Αρείου Πάγου, όπου εκεί η λαϊκή ετυμηγορία καλείται να κρίνει νομικά και ουδέτερα, αφού παραμερίσει τις επιρροές του ιερατείου και τις καθιερωμένες κοινωνικές ευαισθησίες. Κι εδώ όμως οι αντίδικοι ισοψηφούν. Οι Ερινύες είναι ανυποχώρητες· μάχονται σθεναρά υπέρ του μητριαρχικού δικαίου, υπέρ της Κλυταιμνήστρας και κατά του Ορέστη.

 

Η Κλυταιμνήστρα, ναι, έπραξε ότι έπραξε, αλλά το έγκλημα δεν είναι βαρύ, γιατί αυτή δεν είχε το ίδιο αίμα με το θύμα, τον Αγαμέμνονα.

 

«Ουκ ήν όμαιμος φωτός όν κατέκτανεν». Ευμενίδες στ. 605.

 

Εδώ θα πρέπει να σταθώ διευκρινίζοντας ότι ο φόνος του στενού συγγενούς εξ αίματος, πατέρα, μητέρας αδελφών, παιδιών πάντοτε έφερε ιδιαίτερη βαρύτητα στο ποινικό αδίκημα. Οι ψήφοι λοιπόν μοιράζονται, η λήψη απόφασης μακραίνει μέχρι που "Ω του θαύματος", η θεϊκή παρέμβαση της Αθηνάς δίδει την οριστική λύση. Ο Ορέστης είναι αθώος! Έτσι έπρεπε να πράξει, και ορθώς έπραξε!

 

Η θεά Αθηνά εδώ, είναι η ευεργετική απάντηση στο αντεστραμμένο είδωλο της Κλυταιμνήστρας.

 

Η θεά είναι γυναίκα γεννημένη από άνδρα, είναι πρόθυμη· μπορεί να συμπορευτεί με τα ανδρικά συμφέροντα, αλλά και ως θηλυκή θεότητα μπορεί να προτείνει παραδεκτές θρησκευτικές και κοινωνικές αλλαγές. Μπροστά λοιπόν σ’ αυτή την καταλυτική ετυμηγορία της θεάς Αθηνάς, οι Ερινύες κάμπτονται. Τώρα με τη θεϊκή παρέμβαση μετατρέπονται σε Ευμενίδες. Οι Ερινύες δεν είναι ξεχωριστές οντότητες, αλλά αλληλοσυγκρουόμενες παρθένες, ταυτόχρονοι εκπρόσωποι της αρνητικής και θετικής πλευράς του θηλυκού αρχετύπου, σε διαπροσωπικό επίπεδο. Από κακές μαινάδες και τιμωροί μοίρες, τώρα δείχνουν το καλό τους πρόσωπο και γίνονται οι καλές Ευμενίδες και προστάτιδες του Ορέστη. Οι προστάτιδες μιάς νέας τάξης των πραγμάτων, που υποστηρίζει το πατρικό δίκαιο, την πατρική υπεροχή, την εξουσία του άνδρα· τουτέστιν την Πατριαρχία.

 

Η δίκη αυτή με την επίσημη πλέον ήττα της πολυγαμικής μητριαρχίας αποτελεί και την πρώτη νομική δίκη στην ιστορία της ανθρωπότητας. Παντού, από εδώ και στο εξής θα ισχύει το νέο καθεστώς. Όχι όμως απόλυτα και στη λακωνική Μάνη, όπου η Μανιάτισσα μάνα, απόγονος μιας αχαϊκής μητριαρχικής κοινωνίας, τηρεί και διεκδικεί τα κληρονομικά κυριαρχικά της δικαιώματα μέσα από τους κανόνες μιας ιδιαίτερης κατά το πλείστον μονογαμίας.

 

- - - - - - - - - - - -

 

Βοηθήματα

 

1) Δ. Μέξης, "Μάνη και Μανιάτες", Εκδ. Εστία 1977.

 

2) Αισχύλος "Αγαμέμνων", Εκδ. Πάπυρος.

 

3) Αισχύλος "Χοηφόροι", Εκδ. Πάπυρος.

 

4) Αισχύλος, "Ορέστεια", Εκδ.Εθνικό Θέατρο 2001.

 

5) Π. Χ. Δούκας, "Η Σπάρτη δια μέσου των Αιώνων" Εκδ. Εθν. Κήρυξ 1922. Ν. Υόρκη.

 

6) Ξενοφών: "Λακεδαιμονίων Πολιτεία", Εκδ. Ζήτρος 2007.

 

- - - - - - - - - - - -

 

 

ΠΗΓΗ 1:

http://s-apollon-s.blogspot.gr/2010/12/κλυταιμνηστρα-συμβολο-του-τελους-της.html

 

ΠΗΓΗ 2:

http://anti-amazon.blogspot.com/2010/12/κλυταιμνηστρα-συμβολο-του-τελους-της_14.html

 

ΠΗΓΗ 3:

http://www.ebdomi.com/arthra/2078-klitemnistra-simbolo-tou-telous-tis-axaikis-mitriarxias

 

 

 

 

 

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΟΥ [ΠΑ.ΣΥ.Α.]

 

 

 

"ΘΗΣΕΥΣ"

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 00005 ] - [ 2009.12.06 00:00 ]

Η ΒΟΥΛΓΑΡΑ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΣΣΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΟΥΝΕΒΑ ΕΓΡΑΨΕ ΣΤΟ ΕΚΜΑΥΛΙΣΤΙΚΟ Athens Voice ΑΡΘΡΟ ΥΠΟ ΤΟΝ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΟ ΤΙΤΛΟ «Είναι ωραίο να λειτουργείς με αγάπη» ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΩΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΝ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΥΓΑΜΙΚΗΣ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑΣ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ - ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΟΥΝΕΒΑ: "Κάποτε οι άνδρες είχαν πολύ πιο δυνατή σκέψη, ο τρόπος ζωής σήμερα δεν τους βοηθάει, είναι συνεχώς ανήσυχοι, έχουν φόβους, ψάχνουν συνεχώς τρόπους ευχαρίστησης. Εμείς είμαστε αλλιώς οργανωμένες. Νομίζω ότι έχουμε πάλι ανάγκη από μια πολυγαμική μητριαρχία, αλλά αν το πεις στους άντρες θα τρελαθούν…" (!)

 

"ΘΗΣΕΥΣ"

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 00007 ] - [ 2010.03.11 00:00 ]

8 ΜΑΡΤΙΟΥ 2010 ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ - Ο ΦΕΜΙΝΙΣΜΟΣ ~ ΓΥΝΑΙΚΙΣΜΟΣ ΑΛΩΣΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΘΕΣΜΟ ΤΗΣ ΠΡΟΕΔΡΙΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ - Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΡΟΛΟΣ ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ ΤΟ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΑ ΩΣ ΦΕΡΕΦΩΝΟ ΤΟΥ ΦΕΜΙΝΙΣΜΟΥ ~ ΓΥΝΑΙΚΙΣΜΟΥ ΟΠΟΥ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΟ ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΤΗΣ "ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΚΙΝΟΥ" ΚΑΙ ΕΓΚΩΜΙΑΖΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΡΧΙΕΡΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΥΓΑΜΙΚΗΣ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑΣ ΒΟΥΛΓΑΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΟΥΝΕΒΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΕ ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΗΣ ~ ΓΥΝΑΙΚΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ~ ΑΜΑΖΟΝΙΚΗΣ ~ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΗΣ ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

 

"ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΣ"

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Α Νο [ 01195 ] [ 2009.08.02 12:00 ]

"ΔΙΚΤΥΟ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΥΡΙΖΑ" -  Η ΥΒΡΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΥΒΡΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΪΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ ΠΟΛΥΜΑΣΤΗΣ ΨΕΥΔΟ-ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΑΜΑΖΟΝΙΚΗΣ ΣΕΛΗΝΙΑΚΗΣ DIANA - PSEYDOARTEMIS - GODDESS - GREAT MOTHER - GAIA

 

"ΚΑΛΧΑΣ"

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 00001 ] [ 2009.11.07 12:00 ]

Η ΠΑΝΑΡΧΑΙΑ ΛΥΣΣΑΛΕΑ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟΣ ΠΑΛΗ ΜΕΤΑΞΥ ΗΛΙΑΚΩΝ ΥΠΕΡΟΥΡΑΝΙΩΝ ΑΡΡΕΝΩΝ ΙΕΡΑΤΕΙΩΝ ΚΑΙ ΣΕΛΗΝΙΑΚΩΝ ΑΜΑΖΟΝΙΚΩΝ ΛΑΤΡΕΙΩΝ ΟΠΟΥ ΟΙ ΘΗΛΥΚΕΣ ΙΕΡΕΙΕΣ ΤΗΣ ΣΕΛΗΝΗΣ Ή ΤΗΣ ΤΡΙΜΟΡΦΗΣ ΕΚΑΤΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΑΝ ΩΣ ΜΑΣΤΙΓΕΣ ΙΕΡΕΙΕΣ ΑΙΜΟΧΑΡΕΙΣ ΜΑΙΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΒΑΚΧΙΔΕΣ ΘΥΣΙΑΖΟΝΤΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΥΙΟΘΕΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΛΑΤΡΕΙΑ ΤΟΥ ΒΑΚΧΟΥ ΔΙΔΟΝΤΑΣ ΤΗΣ ΕΝΑΝ ΑΙΜΟΣΤΑΓΗ ΚΑΙ ΑΠΑΙΣΙΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ

 

"ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΣ"

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 02282 ] [ 2012.05.04 16:00 ]

ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ-ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΛΕΒΕΝΤΗ ΥΙΟΘΕΤΕΙ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΓΑΛΑΤΣΙΔΑ ΤΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΚΑΙ ΑΝΤΕΘΝΙΚΟ ΔΟΓΜΑ ΤΗΣ Ο.Ε.Α.-MAJESTIK-12-13-ΘΗΛΕΩΣ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ ΣΑΡΔΕΩΝ-ΠΕΡΓΑΜΟΥ-ΤΡΩΑΔΟΣ

 

"ΑΝΑΚΟΙΝΩΤΗΣ"

ΕΚΤΑΚΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ Νο [ 00014 ] - [ 2009.03.08 12:00 ]

ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΛΗΘΟΥΣ ΠΛΑΝΗΤΙΚΗΣ ΜΝΗΜΗΣ ΚΑΙ "ΑΦΙΕΡΩΜΑ - ΑΝΑΘΕΜΑ" ΣΤΗΝ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΟΛΕΘΡΙΑ ΜΙΣΑΝΔΡΗ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΗ ΑΜΑΖΟΝΙΚΗ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΗ ΕΟΡΤΗ: "ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ"

 

"ΑΝΑΚΟΙΝΩΤΗΣ"

ΕΚΤΑΚΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ Νο [ 00025 ] - [ 2010.03.08 24:00 ]

8 ΜΑΡΤΙΟΥ ΕΚΑΣΤΟΥ ΕΤΟΥΣ Η ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΗ ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ - ΕΚΤΡΩΣΗ ~ ΑΜΒΛΩΣΗ - Ο ΦΟΝΟΣ ΤΩΝ ΑΓΕΝΝΗΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ - ΤΟ ΕΙΔΕΧΘΕΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΟ ~ ΓΥΝΑΙΚΟΚΡΑΤΙΚΟ ~ ΑΜΑΖΟΝΙΚΟ ~ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΖΗΜΙΑ"

"ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟ"

"Ο ΑΝΔΡΑΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ"

"ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΝΔΡΩΝ"

  

[ Πα.Συ.Α. ]

 

 

URL-1: http://www.pa-sy-a.gr

 

URL-2: http://syndesmos-andrwn.pa-sy-a.gr

 

URL-3: http://panellhnios-syndesmos-andrwn.pa-sy-a.gr

 

E-MAIL-1: pa-sy-a@pa-sy-a.gr

 

E-MAIL-2: syndesmos-andrwn@pa-sy-a.gr

 

E-MAIL-3: panellhnios-syndesmos-andrwn@pa-sy-a.gr

 

 

"ΥΠΕΡΤΟΜΕΙΣ"

  

 

URL: http://ypertomeis.pa-sy-a.gr

 

E-MAIL: ypertomeis@pa-sy-a.gr

 

 

"ΑΝΑΦΟΡΑ"

  

 

URL: http://anafora.pa-sy-a.gr

 

E-MAIL: anafora@pa-sy-a.gr

 

 

"ΤΟΜΕΙΣ"

  

 

URL: http://tomeis.pa-sy-a.gr

 

E-MAIL: tomeis@pa-sy-a.gr

 

 

"ΚΑΛΧΑΣ"

 

 

URL: http://kalxas.pa-sy-a.gr

 

E-MAIL: kalxas@pa-sy-a.gr

πρώτη ενημέρωση της παρούσας σελίδας:

[2013/01/31]

έκδοση:

[06.07]

τελευταία ενημέρωση της παρούσας σελίδας:

[2013/07/21]

Σχεδιασμός, Δημιουργία και Πνευματικά Δικαιώματα: "ΔΩΔΕΚΑΕΔΡΟΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ"